poniedziałek, 29 lipca 2013

Zakupy zakupy zakupy!

Dawno nie pisałam- ciągle mało czasu, odłączyli mi Internet -.- (znowu coś pochrzanili i stwierdzili, że nie ma wpłaty, a była...), byłam na zakupach, posprzątałam w szafie (wielka torba ubrań żegna się z moją szafą).
W h&m'ie kupiłam przecenione na 30zł sandałki, ostatnie były i do tego mój rozmiar!!
Kupiłam też zwykłe szare szorty na rower- 19,99



Później byłam w diverse'ie i tam kupiłam super spodenki i spódniczkę! Przecenione i do tego druga rzecz -30% ! :D łącznie wyszło ok. 74zł.


Jeszcze na allegro wylicytowałam za 25zł z wysyłką spódnico-spodnie :) ale takie fajniejsze, bo nie są luźne tyko mają na górze materiał jak spódniczka wygląda :)


i dostałam od mojego lubego nerkę na rower :)


Zrobiłam też zakupy w empiku- podobrazia i pędzle(24,99zł ;o ), niestety wydałam tam też ponad 70zł... Strasznie drogo w gruncie rzeczy, chyba będę kupować podobrazia na allegro wyjdzie mnie to taniej.
Na zdjęciu mini podobrazia ze sztalugami i zestaw pędzli, które kupiłam teraz i jakiś czas temu :)
 

Przepraszam za bałagan jaki zostawił z tyłu mój kot ;x 

Pochwalę się też obrazem jaki namalowałam dla mojej babci na imieniny :)

Generalnie to gotuję się... dobrze, że w domu, a szczególnie w moim pokoju jest dużo chłodniej niż na dworze :)  Nie wiem jak mój pies i kot wytrzymują na balkonie... do tego pies leżał centralnie w miejscu, gdzie padało słońce (jest moim mistrzem)

No i co jeszcze? Potrzebuję, bardzo potrzebuję jakiegoś wyjazdu nad wodę, ale takiego konkretnego! 
I potrzebuję uzbierać na torebkę asos'a, która strasznie mi się spodobała :) 
Raczej ją kupię, więc się pochwalę jak już będę miała :)

No to do następnego postu! Obiecuję, że już nie będzie tak dużych przerw :) No chyba, że coś wypadnie :p

Sherry

5 komentarzy:

  1. boskie te kolorowe spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nerka świetna i obraz, jak ja zazdroszczę umiejętności malowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog :) Obserwuje i zapraszam do mnie ;) Obecnie na fanpage jest konkurs, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog :) Obserwuje i zapraszam do mnie ;) Obecnie na fanpage jest konkurs, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciuszki boskie, a z sandałkami naprawdę miałaś farta :) Śliczne są :) Obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do siebie na name-ityourself.blogspot.com :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń