czwartek, 4 lipca 2013

Szybka stylizacja :)

CZEEŚĆ! :)

Opalałam się dziś jakoś ponad godzinę i co?! Opaliły mi się najbardziej ręce i trochę twarz... porównując rękę do brzucha to brzuch mam biały, tak jak wcześniej :(
Znacie jakieś dobre sposoby? :)

Oto moja stylizacja :)
Bluzka z h&m'u - 30zł (rozmiar XL- tylko taki został, a ładna to brałam)
szorty przerobione z długich spodni, lekko wybielone i dodane okrągłe ćwieki.
Sandałki lity, które pokazywałam Wam w poprzednim poście :)

































 Przepraszam za okropną jakość, ale nie mam sprawnego aparatu i zdjęcia zrobione telefonem :(



































No i tak mam fioletowe włosy :)

I znowu mój kotek :) Położył się na balkonie, a jak robiłam mu zdjęcia to wyginał się i pozował :D
Potem zaczął gryźć czajniczek ;3 





























oczywiście moja kotka prezentuje się na pewno lepiej ode mnie :d 

Kurcze, tak bardzo chciałabym zrobić dla Was lepsze zdjęcia... Znacie jakiś konkurs, gdzie można jakiś aparat wygrać?:D
Przydałby mi się jakiś dobry ;)

Nowy post będzie pewnie po weekendzie :)

Sherry

P.S. Mam już pomysł na konkursik, jak mój blog będzie miał większą popularność to już się coś fajnego szykuje :)

3 komentarze:

  1. Wszystko mi tutaj nie współgra, szorty totalnie nie pasują do tych butów. Założyłabym je raczej do jakiejś zwiewnej, bądź asymetrycznej spódniczki/ sukienki. Bluzka? Nawet nie komentuje.
    Ale włosy masz śliczne :) Czekam na kolejne posty :) możesz dodawać częściej jeśli tylko masz czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam asymetrycznej. A to jest taki luźny zestaw. Mam idealną sukienkę do tych butów. Na pewno pojawi się z nią post :)
      A bluzka to kwestia gustu :)

      Usuń