sobota, 13 lipca 2013

chillout :)

HEEJ!

Wczoraj jeździłam na rowerze do późna, dziś odpoczywam, porobiłam trochę zdjęć i wstawiłam jakieś rzeczy na vinted ;)
I... najadłam się dziś waty cukrowej, cukierków i żelek... za słodko mi już !!
Oto dowody :D
i puszka z kocimi przysmakami (oczywiście nie dla mnie :d )



Oglądam od rana "Słodkie kłamstewka".
Mam super kapciochy po domu, się pochwalę, a co!

Są mieciutkie <3 
Idealne po kąpieli :) 

A właśnie! Kupiłam fajny płyn do kąpieli w Rossmannie :)
Nie pamiętam ceny, ale nie przekraczała 10zł, a płynu jest aż 1000ml- 1litr

 Jest pochmurno i musiałam przy oknie robić zdjęcie.

Płyn ma cudowny słodki zapach wafelków, karmelu i wanilii. 
Piana ma właśnie lekko kremowy kolor jak to jest napisane na pojemniku. 

Plusy +
+ bardzo niska cena
+ duża ilość
+ wydajny
+ świetny zapach

Minusy -
- zapach nie utrzymuje się na skórze (ale może to i dobrze- nie chciałabym pachnieć jak karmelowa babeczka)
- po dłuższym czasie zapach może przeszkadzać.

Ogólnie chwalę sobie ten płyn :) 
Jak zobaczyłam go na półce w takiej cenie i jeszcze karmelowy (uwielbiam karmel!) to wzięłam.
Jest jeszcze sporo różnych smaków zapachów tego płynu :) 
Jakiś jagodowy był na pewno, ogólnie takie słodkie ciasteczkowe zapachy

Idę dalej oglądać serial. 

Cya. 
Sherry


1 komentarz:

  1. Chyba muszę wypróbować ten płyn do kąpieli :D zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń