środa, 3 lipca 2013

Lakier piaskowy, buty i perełki

Cześć!
To będzie mój pierwszy post o czymś konkretnym :)
Miałam wczoraj kupić sobie pianki koloryzujące Venita, ale jeszcze nie było dostawy, muszę czekać.
Miałam zostawić pieniądze na pianki, ale weszłam do rossmanna i kupiłam lakier piaskowy- 8,50zł (nie pamiętam dokładnie), kawior- perełki na paznokcie- przecenione na 6,50zł, miętową czekoladę- 3,79(przeceniona) oraz w biedronce Biosilk- mały jedwab do włosów za 3,99 :)

Oto moje zakupy :)



Czekoladę już zaczęłam jeść :D
 

Lakier piaskowy wypróbowany :) poniżej zdjęcia.  W rzeczywistości lakier ma bardziej złotawy kolor.


został tylko jeden ostatni, jestem z niego zadowolona. Myślałam, ze jego piaskowa faktura będzie się haczyła o materiał jakiś, ale jest SUPER! Serio, lakier warty swojej ceny.


A kawior też przetestuję, ale póki co, chcę się nacieszyć moimi piaskowymi paznokciami.
Przepraszam za  dwa krótkie paznokcie, złamały się i musiałam obciąć :(
Ale niedługo odrosną i znów będą ładne :D

Na koniec zdjęcie bucików, które kupiłam już jakoś miesiąc temu, jestem z nich mega zadowolona, są super i bardzo wygodne!

Trochę kiepskie zdjęcia, ale na szybko je już robiłam. 

z tyłu szyszka i papierek, którymi bawi się mój psotliwy kot :)

mam jakieś dziwne palce... oO

To tyle na dzisiaj, mam nadzieję, że spodobało się pierwszym zaglądającym i zostaną na dłużej :)

Buźka!
Sherry.

4 komentarze:

  1. ciekawie wyglądają te lakiery piaskowe :)
    śliczne jet to to w kwiatuszki :)

    zapraszam do mnie:
    http://marcepanka.blogspot.com/

    ps. wyłącz weryfikację obrazkową (w ustawieniach komentarzy)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu nagród na moim blogu ;) obserwuje i prosze o to samo :)
    PS. Super butki

    OdpowiedzUsuń