czwartek, 11 lipca 2013

Aleeee późno

Opóźniony post.. Byłam strasznie zajęta.
Byłam nad jeziorem, potem musiałam coś załatwić w Warszawie, a dziś idę na rower.

Wieczorami oglądam Słodkie kłamstewka (dopiero połowa 2 sezonu)- polubiłam ten serial, ciągle chce wiedzieć co się stanie i potem wpadam w pułapkę seriali, strasznie wciąga.
No nic, dzisiaj przyszły mi dwa bikini, z których jest bardzo zadowolona, jednak w jednym miseczki są za małe :( ale poluję na większe takie same albo chociażby podobne :)

W następnym poście wstawię zdjęcia :)

Dziś rano byłam na poczcie wysłać aż 5 paczek! (zamówienia z vinted) 3 dyszki za wysyłkę wszystkiego :p ale chociaż trochę zarobiłam :)

Oczywiście adresy zamazane


W Warszawie wstąpiłam do Tesco i kupiłam żelek na wagę ( kocham żelki <3)
Już niewiele zostało, ale macie fotkę :)


 Idę sprawdzić czy mam sprawny rower i posprzątać trochę
I dokończyć jeść żelki :D Miałam ich nie jeść i ćwiczyć i w ogóle :d 

Na pożegnanie i przeprosiny za długą przerwę macie mojego kota w pudełku.
robione kalkulatorem. ;_;
 
Do następnego posta! 
Sherry
P.S. Postaram się jutro już porobić zdjęcia, ew. w sobotę wstawić post :)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz